KUVAAJILLE OMA OSIO
5 posters
Sivu 1 / 1
KUVAAJILLE OMA OSIO
Tähän foorumiin voivat PD kuvaajat laittaa otoksiaa tapahtumista ja käydä asiaan liittyvää keskustelua PD:lle on siunaantunut mahtavia kuvaajia, jotka ahkerasti käyvät tapahtumissa räpsimässä vauhdikkakkaita kuvia. Kuvaajat voivat tehdä oman kansion nimillään, johon linkkejä tai yksittäisiä otoksia tallennetaan, mieluiten linkkejä tai pieniä kuvia Kiitos kuvaajille, että ikuistavat sitä mahtavaa tunnelmaa kisoista ja treeneistä
Tässä Jarkko Koivusen ottamia otoksia 4.osakilpailusta https://s893.photobucket.com/albums/ac138/powerdog/PD%20osakilpailu%204%20pollepark/
Tässä Jarkko Koivusen ottamia otoksia 4.osakilpailusta https://s893.photobucket.com/albums/ac138/powerdog/PD%20osakilpailu%204%20pollepark/
Viimeinen muokkaaja, mckoskinen pvm Ke Kesä 30, 2010 7:32 pm, muokattu 1 kertaa
Vs: KUVAAJILLE OMA OSIO
nimi on kyllä Jarkko mutta alkaahan toi Jyri samalla kirjaimella...
jk- Aktivisti
- Viestien lukumäärä : 5
jk kirjoitti:nimi on kyllä Jarkko mutta alkaahan toi Jyri samalla kirjaimella...
Ja r:kin on vielä samalla paikalla
Hyvännäköistä settiä!
kirjoitin eilen sujuvasti Mikkelinkin kahteen kertaan Lahtena, pitäs varmaan nukkua enemmän En tiiä mistä revin ton Jyrin, onko kolmas veljeksistä Jyri?
kolmas on Ari, pari kirjainta siinäki napiin
jk- Aktivisti
topakoita kuveja jaakko.
teuvo- Aktivisti
- Viestien lukumäärä : 26
Suositelkaapa mulle ensimmäistä järkkäriä. Nikonin D5000:sta oon kuolannu tässä, kun siinä oisi lisukkeena se videon kuvaus ja tietty tää käteväksi mainostettu läppä.. Canonilla on kanssa hyviä tarjouksia, mutta Nikonistit on suolannu canonit täysin
JP@014- Admin
- Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 40
Itsekkin aloittelevana valokuvausharrastelijana en varsinaisesti viitsi suositella mitään, varsinkaan
Nikonia koska itse laiton massit 450D Canoniin. Enempi kuvaamista harrastanut ystäväni suositteli,
ainakin alkuun, ostamaan kohtalaisen rungon ja panostaan kunnon lasitavaraan. Jos haluat ton
HD videoinnin mahdollisuuden niin sitten se Nikon mitä jo haaveilet, tai sitten Canon 550D / 7D
Nikonia koska itse laiton massit 450D Canoniin. Enempi kuvaamista harrastanut ystäväni suositteli,
ainakin alkuun, ostamaan kohtalaisen rungon ja panostaan kunnon lasitavaraan. Jos haluat ton
HD videoinnin mahdollisuuden niin sitten se Nikon mitä jo haaveilet, tai sitten Canon 550D / 7D
jk- Aktivisti
jk kirjoitti:Itsekkin aloittelevana valokuvausharrastelijana en varsinaisesti viitsi suositella mitään, varsinkaan
Aikalailla samoilla linjoilla olen minä.
Kohtalainen runko+kunnon lasit, niistä on hyvä setti tehty
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa